Jak nakupovat v našem internetovém obchodě



 1/ Výběr zboží
Pro výběr zboží klikněte na ESHOP, kde si můžete již vybrat ze čtyřech kategoriíí (Jízdní kola, Díly a doplňky, Oblečení a Elektrokola) a můžete procházet katalogem - kategoriemi (v levé části okna) nebo použít vyhledávání (nahoře). Pokud hledáte zboží podle parametrů, můžete použít "FILTR" a zaškrtnou příslušnou položku eventuálně i nastavit cenové rozpětí. Můžete také přidat až tři produkty k porovnání. Kliknutím na detail prouktu se objeví detailní informace a u některých produktů i varianty (barva, velikost, atd.).
2/ Porovnání produktů
U elektrokol můžete také využít možnost porovnání až tří modelů. Stačí kliknout pod produktem na "Přidat k porovnání" a pak na tlačítko "Porovnat". To najdete nad nebo pod všemi produkty.
 
3/ Nákup - vložení do košíku
Kliknutím na ikonu Do košíku vložíte vybranou položku do objednávky (Košíku) a můžete buď vybírat další zboží nebo pokračovat dalším bodem.
Minimální cena objednávky - vzhledem k obsáhlosti sortimentu a produktů jejichž cena je nižší než cena dopravy, je nastavena minimální cena pro objednávku 300,-Kč. U objednávek nad 3000,-Kč. je doprava zdarma.
 
3/ Nákupní košík
Kliknutím na odkaz "Zobrazit košík" (vpravo nahoře) otevřete stránku, kde se zobrazí obsah košíku. Zde si můžete objednané zboží prohlédnout a eventuálně upravit i počet.
4/ Slevové kódy
V některých případech které jsou popsány v bloku "Informace", je možné využít tzv. Slevové kódy. Ty Vám umožní např. množstevní slevu, nebo slevu na předobjednávky. Tento "Slevový kód" můžete použít přímo v nákupním košíku pod vybranými produkty. Po kliknutí se zobrazí upravená cena.
 
4/ Volba dopravy a platba
Pod produkty máte k dispozici výběr způsobu doručení a platby. Zaškrtněte příslušné políčko u položky, která Vám nejvíce vyhovuje
 
5/ Dokončení objednávky
Pro dokončení objednávky je nutné vyplnit "Dodací a osobní informace". Pokud jste již registrován (a), stačí se jen přihlásit. V případě firemního účtování zaškrtněnte prosím políčko "Pro fakturaci použijte jinou adresu". Přečtěte si prosím "Obchodní podmínky", zaškrtněte políčkou že s nimi souhlasíte a ve spodní části potvrďte objednávku.
Obratem obdržíte potvrzovací email a dále budete informováni o průběhu zpracování Vaší objednávky.
Zadání telefonu a emailové adresy je nutné abychom Vás mohli v případě potřeby kontaktovat my i přepravní společnost.

Jak se orientovat v popisech dostupnosti zboží?

Skladem na prodejně

Zboží je skladem přímo na prodejně. Dodání do 3 pracovních dní.

Skladem

Zboží je skladem v externím skladu a je třeba ho nejprve dovézt k nám. Dodání do 4 pracovních dní. U jízdních kol a elektrokol provádíme opětovnou kontrolu a seřízení a poté teprve balení do krabice. V těchto případech se dodací lhůta může prodloužit až na 7 prac. dní.

Není skladem

Zboží skladem není na prodejně ani u dodavatelů. U některých produktů možnost pozdějšího naskladnění.

Důležité: k době dodání se nepočítá den pořízení objednávky!