DPD

Následující pracovní den to tam máte!

Doručujeme 2. pracovní den od odeslání. V den doručení příjemci napíšeme hodinové rozmezí, kdy
k němu kurýr přijede.

  • Příjemce má balíček pod kontrolou

    O doručení informujeme SMS i e-mailem a příjemce má k dispozici aplikaci DPD Kurýr. V ní si upraví doručení tak, jak potřebuje.
    příjemce od nás dostane e-mail a SMS s informacemi o balíčku a přístupovými údaji do aplikace DPD Kurýr.

    Aplikace DPD Kurýr je skvělým pomocníkem při doručení.
    Co všechno umožňuje?

  • Změnit čas a místo doručení.
  • Sledovat na mapě, jak se kurýr blíží a kolik adres mu zbývá.
  • Přidat si záložní adresu nebo přesměrovat balíček do jiného výdejního místa DPD

To vše vám nejen usnadní život, ale také zvýší šanci, že váš balíček bude předán hned napoprvé.

Zboží bude doručeno zpravidla max do 4 pracovních dnů. 

Např. při objednání zboží ve středu které je "skladem" se počítají 4 pracovní dny od následujícího dne. Dodání zboží pak bude nejpozději v úterý.
Skladové zásoby aktualizujeme jednou za 24 hod. a tak může dojít i k situaci, kdy zboží "skladem" již nemáme. V tomto případě Vás budeme včas informovat.Jízdní kola jsou seřizována a balena tak, aby nedošlo k poškození při dopravě. Tím se doba dodání může prodloužit až na 4 dny.

Doprava je hrazena zákazníkem ve výši: 
139,- Kč s DPH (platba při převzetí balíků) plus ev. dobírečné 20,-Kč.

Při odběru nad 3000,-Kč není poštovné, dobírečné ani balné účtováno

14.03.2016
Druhy přepravy, cena a minimální odběr pro dopravu zdarma. Převzetí zboží. GEIS - Global Logistic


1) Doručení  - Zboží vám bude doručeno nejpozději do 24 hodin od expedice na doručovací adresu uvedenou v závazné objednávce. Standardní provozní doba u služby GEIS jsou všední dny od 8 do 18 hodin. Pokud je balík doručován na soukromou adresu, tak před samotným rozvozem vás kontaktuje řidič GEIS a domluví se s vámi na přesnějším čase, kdy můžete očekávat zásilku. Budete také upozorněni zprávou SMS nebo e-mailem.
Zboží bude doručeno zpravidla max do 4 pracovních dnů. 
Např. při objednání zboží ve středu které je "skladem" se počítají 4 pracovní dny od následujícího dne. Dodání zboží pak bude nejpozději v úterý.
Skladové zásoby aktualizujeme jednou za 24 hod. a tak může dojít i k situaci, kdy zboží "skladem" již nemáme. V tomto případě Vás budeme včas informovat.Jízdní kola jsou seřizována a balena tak, aby nedošlo k poškození při dopravě. Tím se doba dodání může prodloužit až na 4 dny.

Doprava je hrazena zákazníkem ve výši: 
129,- Kč s DPH (platba při převzetí balíků) dobírečné 20,-Kč.
Při odběru nad 3000,-Kč není poštovné, dobírečné ani balné účtováno


 

V případě výměny zboží je účtováno standardní poštovné dle zvoleného doručení.


2) Převzetí zásilky -  Zákazník je povinen zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze pokud není nijak poškozena. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem škodní protokol nebo zásilku odmítnout. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné nahlásit do 2 dnů od převzetí zásilky dopravci GEIS na: http://www.geis-group.cz/cz

3) Nepřevzetí zásilky - Pokud zákazník bez vážných důvodů nepřevezme již objednané zboží, vyhrazuje si dodavatel pstupovat dle obchodních podmínek a  §522 občanského zákoníku - prodlení věřitele.



Reklamace poškozené zásilky

Příjemce je povinen upozornit na zřejmé nebo na povrchu zásilky poznatelné poškození nebo zřejmé a vně poznatelné částečné ztráty zásilky ihned při převzetí zásilky. Pokud poškození zásilky není patrné v okamžiku dodání, je možné ji reklamovat ve lhůtě dvou pracovních dní po jejím dodání (zásilka musí být předložena ve stavu, ve kterém byla dodána a musí být doloženo, že k jejímu poškození nebo k úbytku jejího obsahu nedošlo až po dodání). Zásilky, u nichž byla závada patrná již při dodání a které nebyly ihned reklamovány nebude již později možno reklamovat.