Vážení zákazníci, neustále náš nový eshop plníme produkty. Mějte prosím trpělivost. Děkujeme.

Doprava zboží

Druhy přepravy, cena a minimální odběr pro dopravu zdarma. Převzetí zboží.
 

1) Doručení zboží 
 
Zboží vám bude doručeno nejpozději do 24 hodin od expedice na doručovací adresu uvedenou v závazné objednávce. Standardní provozní doba u služby DPD jsou všední dny od 8 do 18 hodin. Pokud je balík doručován na soukromou adresu, tak před samotným rozvozem vás kontaktuje řidič a domluví se s vámi na přesnějším čase, kdy můžete očekávat zásilku. Budete také upozorněni zprávou SMS nebo e-mailem.
Zboží bude doručeno zpravidla max do 2 pracovních dnů. Do doby dodání se nepočítá den objednávky.
V případě Zásilkovny je doba doručení až 3 pracovní dny.

V případě výměny zboží je účtováno standardní poštovné dle zvoleného doručení.
 
 
DPD Classic - doručení na adresu
 
Doprava je hrazena zákazníkem ve výši: 
DPD 120,- Kč s DPH (platba při převzetí balíků) dobírečné 30,-Kč. - bez dobírky PŘI PLATBĚ KARTOU NEBO PŘEVODEM
Při odběru nad 3000,-Kč není poštovné, dobírečné ani balné účtováno

 

DPD Pickup doručení do výdejního místa. Cena 79,-Kč.

Zásilku vám uschováme na výdejním místě až 7 kalendářních dnů a v DPD boxu po dobu až 48 hodin. V rámci naší skupiny Geopost můžete využít přes 100 000 výdejních míst Pickup. Většina má otevřeno minimálně jeden den o víkendu. Jedná se o největší síť výdejních míst v Evropě.

V případě výměny zboží je účtováno standardní poštovné dle zvoleného doručení.

Zásilkovna. Cena 65,-Kč.
 
Jak funguje Zásilkovna Jakmile nám e-shop (odesílatel) předá zboží k přepravě, pošleme vám e-mail s trasovacím číslem. Cestu vaší zásilky tak můžete sledovat online. Po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo vám pošleme SMS a e-mail s heslem. Od této chvíle si ji můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout.
 
 
 
Doprava elektrokol po celé ČR službou Česká pošta - balík do ruky ZDARMA! Na Slovensko - 33EUR
Elektrokola KTM vozíme zdarma osobně až k Vám domů.


2) Převzetí zásilky - 

Zákazník je povinen zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze pokud není nijak poškozena. V opačném případě je nutné prohlédnout i obsah balení a vše zdokumentovat a sepsat s řidičem škodní protokol nebo zásilku odmítnout. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné nahlásit do 2 dnů od převzetí zásilky dopravci GEIS na: https://www.dpd.com/cz/cs/podpora/reklamace/

3) Nepřevzetí zásilky -

Pokud zákazník bez vážných důvodů nepřevezme již objednané zboží, vyhrazuje si dodavatel pstupovat dle obchodních podmínek a  §522 občanského zákoníku - prodlení věřitele.



Reklamace poškozené zásilky
 

Příjemce je povinen upozornit na zřejmé nebo na povrchu zásilky poznatelné poškození nebo zřejmé a vně poznatelné částečné ztráty zásilky ihned při převzetí zásilky. Pokud poškození zásilky není patrné v okamžiku dodání, je možné ji reklamovat ve lhůtě dvou pracovních dní po jejím dodání (zásilka musí být předložena ve stavu, ve kterém byla dodána a musí být doloženo, že k jejímu poškození nebo k úbytku jejího obsahu nedošlo až po dodání). Zásilky, u nichž byla závada patrná již při dodání a které nebyly ihned reklamovány nebude již později možno reklamovat.

DŮLEŽITÉ! ZÁSILKU PŘI PŘEVZETÍ PŘED ŘIDIČEM PODROBNĚ ZKONTROLUJTE!!!

Při známce jakéhokoli poškození pořiďte fotodokumentaci a sepište s řidičem škodní protokol.