Extrémní dojezd - tyto dvě slova nejvíce vystihují elektrokolo Apache Hupahu MX1 400. Díky úspornému motoru Bafang M400 s točivým momentem 80 Nm a vysokokapacitní baterii 840 Wh můžete absolvovat dlouhé cyklovýlety bez strachu, že zůstanete stát v kopci s prázdnou baterií. Celý systém elektrokola pracuje na 48 V, čímž se zvyšuje efektivita využití baterie a nabízí až o ¼ vyšší dojezd než konvenční systémy s 36 V. Pokud se baterii rozhodnete nabíjet mimo kolo, není problém ji snadno vyjmout a přenést kamkoliv bude potřeba. O spolehlivé a plynulé řazení se zde stará čistá sada Shimano 1×9 rychlostí.
Elektrokola Apache osazujeme uzavřeným systémem Bafang - motor, baterie, displej, řídící jednotka, elektrické kabely a nabíječka od jedné firmy (podobně jako systém BOSCH). Kompletní systém Bafang je dlouhodobě testován a certifikován výrobcem jako funkční celek, který dohromady funguje mnohem lépe, stabilněji a s vyšším výkonem a dojezdem, než když je složen z komponentů od různých výrobců.
Benefity
- Úsporný motor Bafang M400 s točivým momentem až 80 Nm
- Integrovaná vysokokapacitní baterie Bafang BT F311 o kapacitě 840 Wh
- Použitý uzavřený systém Bafang se systémem architektury 48 V
- Přehledný podsvícený LCD displej Bafang s možností připojení např. mobilního telefonu přes USB (funkce powerbanky)
- Rychlý a kompaktní nabíjecí adaptér 3 A
- Přední uzamykatelná odpružená vidlice RST Omega se zdvihem 100 mm
- Spolehlivé brzdy Shimano MT201 s kotouči (180 / 160 mm)
Motor Bafang M400
Efektivita a spolehlivost jsou hlavními znaky motoru Bafang M400. Svojí extrémní odolností je motor přízpůsoben každodennímu používání a díky výkonu 250 W a točivému momentu 80 Nm také disponuje dostatečnou výkonností pro zdolávání všech cílů při jízdách kopcovitou krajinou i na cestách městem. Jízdu si navíc užijete ještě více díky integrovanému torznímu snímači, který reguluje výkon motoru podle síly a intenzity šlapání, jízda je tak příjemně plynulá a přirozená.
Parametry |
Výkon |
250 W |
Max. točivý moment |
80 Nm |
Max. rychlost asistence |
25 km/h |
Hmotnost |
3,9 Kg |
Ostatní |
Senzor otáček a torzní senzor, 5 stupňů přípomoci + Walk asistent |
Baterie Bafang BT F311 840 Wh
Použití tovární baterie Bafang přizpívá k vyšší efektivitě celého systému, než při použití baterií od jiných výrobců. Elektrokolo tak funguje spolehlivějí a disponuje vyšším výkonem a delším dojezdem. Součástí je také ochranný kryt, který brání mechanickému poškození baterie.
Novinkou a velkým benefitem baterií Bafang 840 Wh je použití 48 V architektury baterie. Oproti 36 V bateriím je hlavní výhodou větší zásoba energie při stejně velké kapacitě baterie. Na celý systém je také kladena menší proudová zátěž, díky čemuž dokáže motor využívat energii efektivněji a méně se zahřívá.
Parametry |
Kapacita baterie |
840 Wh / 17,5 Ah |
Napětí |
48 V |
Hmotnost |
4,3 kg |
Doba nabíjení |
7 h (3 A) |
Displej Bafang C18
Elegantní a moderní design displeje efektivně zobrazuje klíčová jízdní data prostřednictvím vysoce kontrastní LCD obrazovky. Tento typ displeje přináší čitelnost bez ohledu na denní dobu a spolehlivě sděluje důležité informace také při jízdě na přímém slunci. Díky použití kvalitních těsnících prvků disponují LCD displeje Bafang ochranou IP65 a jsou zkonstruovány tak, aby obstály i v náročných podmínkách. USB výstup v zadní části slouží pro připojení externího zařízení, které je možné při zapnutém systému nabíjet.
Funkce displeje
- Aktuální rychlost
- Průměrná rychlost
- Maximální rychlost
- Ujetá vzdálenost
- Celková ujetá vzdálenost
- Doba jízdy
- Předpokládaný dojezd
- Indikátor stavu baterie
- Zobrazení času
- Nastavitelná intenzita podsvícení
Nabíječka Bafang 3 A
Parametry |
Výstupní proud |
3 A |
Napětí |
220 - 240 V |
Rozměry |
166 x 83 x 48 mm |
Hmotnost |
670 g |
Distributor: Cyklomax, spol. s r.o., Pardubická 504, 533 52 Srch. E-mail: info@cyklomax.cz
Technická specifikace
E-bike |
Systém |
Bafang 48 V |
Motor |
Bafang M400, 80 Nm |
Baterie |
integrovaná, Bafang 840 Wh / 17,5 Ah, 4,3 kg |
Displej |
barevný, Bafang LCD C18 |
Nabíječka |
Bafang 3.0 A, 670 g |
Rámová sada |
Rám |
Apache Hupahu Bafang Al |
Barva |
černá |
Velikosti |
S, M, L |
Vidlice |
pružinová RST Omega LO |
Zdvih vpředu |
100 |
Pohon |
Počet převodů |
1x9 |
Měnič převodů |
Shimano Altus RD-M2000-SGS, Shadow |
Řazení |
Shimano Acera SL-M3000, Rapidfire Plus |
Kliky |
Bafang 170 mm, 40 z. |
Kazeta |
Shimano CS-HG200, 11-36 z. |
Řetěz |
KMC e9 |
Brzdy |
Brzdové páky |
hydraulické Shimano BL-MT201 |
Brzdové třmeny |
hydraulické Shimano BR-MT200 |
Brzdové kotouče |
Shimano SM-RT26 (180 / 160 mm) |
Komponenty |
Řídítka |
Apache Al 31,8 x 720 mm, zvýšení 25 mm |
Představec |
Apache Al 31,8 x 80 mm, 7° |
Hlavové složení |
semiintegrované tapered, 44/56 mm |
Gripy |
Herrmans LR |
Sedlo |
Selle Royal Vivo Ergo |
Sedlovka |
pevná Apache Al, ø 30,9 x 350 mm |
Pedály |
Al platformové |
Zapletená kola |
Velikost kol |
29" |
Přední náboj |
Joytech QR |
Zadní náboj |
Joytech QR |
Ráfky |
Taurus 36H, dráty ø 2,3 mm |
Pláště |
WTB Ranger 29 x 2,4 |
Geometrie
Geometrie HUPAHU MX |
S |
M |
L |
A - Úhel hlavové trubky [°] |
69 |
69 |
69 |
B - Úhel sedlové trbky [°] |
73 |
73 |
73 |
C - Efektivní délka rámu [mm] |
595 |
615 |
635 |
D - Výška sedlové trubky [mm] |
432 |
482 |
533 |
E - Délka zadní stavby [mm] |
495 |
495 |
495 |
F - Rozvor kol [mm] |
1 163 |
1 184 |
1 204 |
G - Výška hlavové trubky [mm] |
120 |
125 |
135 |
|
Horská elektrokola |
|
2 roky
|
|
Stříbrná |
|
29" |
|
17", 19", 21" |
|
pánské |
|
Hliník |
|
1x9 |
|
2024 |
|
Středový pohon |
|
BAFANG MAX drive (M400) 80Nm |
|
Extra vysoká (>600 Wh/17Ah) |
|
Apache Tanka Tate Bafang Al |
|
pružinová RST Omega LO |
|
Shimano Acera SL-M3000, Rapidfire Plus |
|
Shimano Altus RD-M2000-SGS, Shadow |
|
KMC e9 |
|
Shimano CS-HG200, 11-36 z. |
|
hydraulické Shimano BR-MT200 |
|
Shimano SM-RT26 (180 / 160 mm) |
|
WTB Ranger 29 x 2,4 |
|
barevný, Bafang LCD C18 |
|
Bafang M400, 80 Nm |
|
integrovaná, Bafang 840 Wh / 17,5 Ah, 4,3 kg |
|
Bafang 3.0 A, 670 g |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.