Preferujete snížený rám u svého elektrokola? Chcete maximální výkon motoru bez kompromisů? Tak právě pro Vás je Apache Matta MX 510 ta správná volba. Při náročných výjezdech oceníte extra silný středový motor Bafang M510 s maximálním točivým momentem 95 Nm, který Vás nenechá v žádném kopci trpět. Pokud se rozhodnete baterii nabíjet mimo kolo, není problém ji snadno vyjmout a přenést kamkoliv bude potřeba. Aby Vás ruce ani po dlouhých hodinách v sedle nebolely, je elektrokolo osazeno přední odpruženou vidlicí s možností uzamčení.
Elektrokola Apache osazujeme uzavřeným systémem Bafang - motor, baterie, displej, řídící jednotka, elektrické kabely a nabíječka od jedné firmy (podobně jako systém BOSCH). Kompletní systém Bafang je dlouhodobě testován a certifikován výrobcem jako funkční celek, který dohromady funguje mnohem lépe, stabilněji a s vyšším výkonem a dojezdem, než když je složen z komponentů od různých výrobců.
Benefity
- Integrovaná baterie Bafang BT F15 o kapacitě 655 Wh
- Použitý uzavřený systém Bafang
- Přehledný podsvícený LCD displej Bafang s možností připojení např. mobilního telefonu přes USB (funkce powerbanky)
- Rychlý a kompaktní nabíjecí adaptér 3 A
- Přední uzamykatelná odpružená vidlice RST Nova se zdvihem 60 mm
- Spolehlivé brzdy Shimano MT201 s kotouči (180 / 160 mm)
Motor Bafang M510

Náročná stoupání a těžký terén, všude tam je Bafang M510 jako doma. Motor využívaný převžně u vysoce výkonných elektrokol dodává jezdci extrémní podporu při strmých výjezdech a technických pasážích. I přes vysoký výkon motoru M510 je jízda díky torznímu snímači, který reguluje výkon motoru podle síly a intenzity šlapání příjemně plynulá a přirozená. K plynulosti jízdy přispívá i přítomnost snímače řazení (Gear senzoru), díky kterému si systém vyhodnocuje okamžitou přípomoc citlivěji a to i při řazení v kopci. Inteligentní systém SMART MODE potom zajišťuje plynulý rozjezd a úroveň přípomoci automaticky mění podle výkonu jezdce. Konstrukčně tělo motoru působí příjemným sportovním dojmem, ke kterému přispívá i použití hořčíkového pouzdra, díky němuž se podařilo hmotnost ztlačit na pouhých 2,9 kg.
Parametry |
Výkon |
250 W |
Max. točivý moment |
95 Nm |
Max. rychlost asistence |
25 km/h |
Max. podpora kadence |
120 rpm |
Hmotnost |
2,9 Kg |
Ostatní |
Senzor otáček a torzní senzor, 5 stupňů přípomoci + Walk asistent, inteligentní řídící systém SMART MODE |
Baterie Bafang BT F311 655 Wh
Použití tovární baterie Bafang přespívá k vyšší efektivitě celého systému, než při použití baterií od jiných výrobců. Elektrokolo tak funguje spolehlivěji a disponuje vyšším výkonem a delším dojezdem. Součástí je také ochranný kryt, který brání mechanickému poškození baterie.
Parametry |
Kapacita baterie |
655 Wh / 18,2 Ah |
Napětí |
36 V |
Hmotnost |
4,5 kg |
Doba nabíjení |
7 h (3 A) |
Displej Bafang C18
Elegantní a moderní design displeje efektivně zobrazuje klíčová jízdní data prostřednictvím vysoce kontrastní LCD obrazovky. Tento typ displeje přináší čitelnost bez ohledu na denní dobu a spolehlivě sděluje důležité informace také při jízdě na přímém slunci. Díky použití kvalitních těsnících prvků disponují LCD displeje Bafang ochranou IP65 a jsou zkonstruovány tak, aby obstály i v náročných podmínkách. USB výstup v zadní části slouží pro připojení externího zařízení, které je možné při zapnutém systému nabíjet.
Funkce displeje
- Aktuální rychlost
- Průměrná rychlost
- Maximální rychlost
- Ujetá vzdálenost
- Celková ujetá vzdálenost
- Doba jízdy
- Předpokládaný dojezd
- Indikátor stavu baterie
- Zobrazení času
- Nastavitelná intenzita podsvícení
Nabíječka Bafang 3 A
Parametry |
Výstupní proud |
3 A |
Napětí |
220 - 240 V |
Rozměry |
166 x 83 x 48 mm |
Hmotnost |
670 g |
Distributor: Cyklomax, spol. s r.o., Pardubická 504, 533 52 Srch. E-mail: info@cyklomax.cz
Technická specifikace
E-bike |
Systém |
Bafang |
Motor |
Bafang M510, 95 Nm |
Baterie |
integrovaná, Bafang 655 Wh / 18,2 Ah, 4,5 kg |
Displej |
barevný, Bafang LCD C18 |
Nabíječka |
Bafang 3.0 A, 670 g |
Rámová sada |
Rám |
Apache Matta Bafang Al |
Barva |
červená |
Velikosti |
M |
Vidlice |
pružinová RST Nova LO |
Zdvih vpředu |
60 |
Pohon |
Počet převodů |
1x9 |
Měnič převodů |
Shimano Altus RD-M2000-SGS, Shadow |
Řazení |
Shimano Acera SL-M3000, Rapidfire Plus |
Kliky |
Bafang 170 mm, 40 z. |
Kazeta |
Shimano CS-HG200, 11-36 z. |
Řetěz |
KMC e9 |
Brzdy |
Brzdové páky |
hydraulické Shimano BL-MT201 |
Brzdové třmeny |
hydraulické Shimano BR-MT200 |
Brzdové kotouče |
Shimano SM-RT26 (180 / 160 mm) |
Komponenty |
Řídítka |
Apache Al 31,8 x 680 mm, zvýšení 25 mm |
Představec |
Apache Al 31,8 x 80 mm |
Hlavové složení |
semiintegrované tapered, 44/56 mm |
Gripy |
Herrmans LR |
Sedlo |
Selle Royal Vivo Ergo |
Sedlovka |
pevná Apache Al, ø 30,9 x 350 mm |
Pedály |
Al platformové |
Zapletená kola |
Velikost kol |
29" |
Přední náboj |
Joytech QR |
Zadní náboj |
Joytech QR |
Ráfky |
Taurus 36H, dráty ø 2,3 mm |
Pláště |
Kenda Small Block Eight 29 x 2,1 |
Geometrie
Geometrie MATTA MX |
M |
A - Úhel hlavové trubky [°] |
70 |
B - Úhel sedlové trbky [°] |
73 |
C - Efektivní délka rámu [mm] |
615 |
D - Výška sedlové trubky [mm] |
457 |
E - Délka zadní stavby [mm] |
488 |
F - Rozvor kol [mm] |
1 158 |
G - Výška hlavové trubky [mm] |
145 |
|
Krosová elektrokola |
|
2 roky
|
|
Červená |
|
28" |
|
18" |
|
dámské |
|
Hliník |
|
1x9 |
|
2024 |
|
Středový pohon |
|
BAFANG Drive Unit M510 (95 Nm) |
|
Extra vysoká (>600 Wh/17Ah) |
|
Apache Matta Bafang Al |
|
pružinová RST Nova LO |
|
Shimano Acera SL-M3000, Rapidfire Plus |
|
Shimano Altus RD-M2000-SGS, Shadow |
|
KMC e9 |
|
Shimano CS-HG200, 11-36 z. |
|
hydraulické Shimano BR-MT200 |
|
Shimano SM-RT26 (180 / 160 mm) |
|
Kenda Small Block Eight 29 x 2,1 |
|
barevný, Bafang LCD C18 |
|
Bafang M510, 95 Nm |
|
integrovaná, Bafang 655 Wh / 18,2 Ah, 4,5 kg |
|
Bafang 3.0 A, 670 g |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.