Doprava na Slovensko
14.03.2016
Druhy přepravy, cena a minimální odběr pro dopravu zdarma. Převzetí zboží. GEIS - Global Logistic


1) Doručení  -

Zboží vám bude doručeno nejpozději do 24 hodin od expedice na doručovací adresu uvedenou v závazné objednávce. Standardní provozní doba u služby GEIS jsou všední dny od 8 do 18 hodin. Pokud je balík doručován na soukromou adresu, tak před samotným rozvozem vás kontaktuje řidič GEIS a domluví se s vámi na přesnějším čase, kdy můžete očekávat zásilku. Budete také upozorněni zprávou SMS nebo e-mailem.
Zboží bude doručeno zpravidla max do 4 pracovních dnů. 
Např. při objednání zboží ve středu které je "skladem" se počítají 4 pracovní dny od následujícího dne. Dodání zboží pak bude nejpozději v úterý.
Skladové zásoby aktualizujeme jednou za 24 hod. a tak může dojít i k situaci, kdy zboží "skladem" již nemáme. V tomto případě Vás budeme včas informovat.Jízdní kola jsou seřizována a balena tak, aby nedošlo k poškození při dopravě. Tím se doba dodání může prodloužit až na 4 dny.

Doprava je hrazena zákazníkem ve výši: 
129,- Kč s DPH (platba při převzetí balíků) dobírečné 20,-Kč.
Při odběru nad 3000,-Kč není poštovné, dobírečné ani balné účtováno


 

V případě výměny zboží je účtováno standardní poštovné dle zvoleného doručení.


2) Převzetí zásilky - 

Zákazník je povinen zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze pokud není nijak poškozena. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem škodní protokol nebo zásilku odmítnout. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné nahlásit do 2 dnů od převzetí zásilky dopravci GEIS na: http://www.geis-group.cz/cz

3) Nepřevzetí zásilky -

Pokud zákazník bez vážných důvodů nepřevezme již objednané zboží, vyhrazuje si dodavatel pstupovat dle obchodních podmínek a  §522 občanského zákoníku - prodlení věřitele.



Reklamace poškozené zásilky

Příjemce je povinen upozornit na zřejmé nebo na povrchu zásilky poznatelné poškození nebo zřejmé a vně poznatelné částečné ztráty zásilky ihned při převzetí zásilky. Pokud poškození zásilky není patrné v okamžiku dodání, je možné ji reklamovat ve lhůtě dvou pracovních dní po jejím dodání (zásilka musí být předložena ve stavu, ve kterém byla dodána a musí být doloženo, že k jejímu poškození nebo k úbytku jejího obsahu nedošlo až po dodání). Zásilky, u nichž byla závada patrná již při dodání a které nebyly ihned reklamovány nebude již později možno reklamovat.

Doprava na Slovensko

POUZE NADMĚRNÉ ZBOŽÍ – ELEKTROTŘÍKOLKY apod.

Vzhledem k velkému objemu zboží je možná jen platba převodem na účet, eventuálně platba kartou on-line.

Doručujeme 2-3. pracovní den od odeslání.

Doprava je hrazena zákazníkem ve výši: 
350,- Kč s DPH (platba při převzetí balíků)

DŮLEŽITÉ!

ZÁSILKU PŘI PŘEVZETÍ PŘED ŘIDIČEM PODROBNĚ ZKONTROLUJTE!!!

Při známce jakéhokoli poškození pořiďte fotodokumentaci a sepište s řidičem škodní protokol.